Društveno odgovorne kompanije Vispak i Bingo odlučile su pokrenuti projekat koji se odnosi na zaštitu pčela i novčanu donaciju Udruženjima pčelara u BiH. Cilj ovog projekta jeste pojačati svijest o važnosti i zaštiti pčela, te ukazati na potrebe jačanja Udruženja u BiH koja se bave pčelarstvom.
„ Svjesni važnosti pčela i meda za život na našoj planeti, krajem mjeseca januara započeli smo kampanju sa našim dugogodišnjim partnerom, kompanijom Bingo, pod nazivom “Vispak i Bingo – čajem do zaštite pčela”. Kupovinom limitiranog izdanja ili bilo koja dva okusa Vispak čaja, potrošači širom BiH imaju priliku učestvovati u projektu u kojem ćemo donirati 5% iznosa Udruženjima pčelara u Bosni i Hercegovini. Projekat će trajati do 15. marta, te u navedenom periodu u različitim Bingo objektima kupci mogu pronaći limitirana izdanja Vispak čaja. U sklopu projekta biće organizovana tri eventa u Bingo objektima sa bh. influenserima kako bi se jačao glas o očuvanju i zaštiti pčela “ – navodi Lejla Mehica Kadrić, brend menadžer kompanije Vispak.
„Pred našim kupcima i nama je još jedan lijep projekat, koji ovog puta za cilj ima podršku Udruženjima domaćih pčelara. Zadovoljstvo je biti dio zajedničke priče koja u konačnici pruža podršku domaćoj proizvodnji“, kazali su iz Binga.
Limitirano izdanje Vispak čaja se sastoji od dva okusa čaja: brusnice i šumskog voća, te višenamjenskog gadgeta za čaj, kojeg potrošači ovom prilikom dobijaju na poklon. Višenamjenski gadget ima tri različite funkcije prilikom konzumacije čaja: kao poklopac šolje čaja, čuva toplinu čaja; kao cjeđač vrećice čaja gdje omogućava jednostavan način za cijeđenje filter vrećice i kao tacna na koju ćete odložiti iskorištenu vrećicu čaja.