Kupljeni proizvod je neispravan ili oštećen. Šta mogu učiniti?
Molimo Vas da se sa računom i proizvodom uputite u najbližu Bingo poslovnicu i obratite rukovodiocu poslovnice.Također, možete kontaktirati i našu korisničku službu na besplatni info broj 080 020 010, putem e-mail adrese: info@bingotuzla.ba ili putem Facebook-a.Radno vrijeme besplatnog info telefona je od ponedjeljka do petka, od 8 do 16h.
Kupljeni proizvod mi ne odgovara. Da li ga mogu reklamirati?
Reklamacije neodgovarajućih proizvoda se vrše u roku od 8 dana, ako imate sačuvan račun i ako proizvod nije oštećen. Reklamaciju vršite u poslovnici u kojoj je kupljen proizvod.
Cijena kupljenog proizvoda iskazana na fiskalnom računu se razlikuje od cijene na polici. Šta mogu učiniti?
Ako se cijena kupljenog proizvoda na fiskalnom računu (dokaz o kupovini) razlikuje od cijene na polici možete izvršiti reklamaciju u poslovnici u kojoj ste kupili proizvod. Potrebno je da se sa računom obratite rukovodiocu poslovnice.Također, možete kontaktirati i našu korisničku službu na besplatni info broj 080 020 010, putem e-mail adrese: info@bingotuzla.ba ili putem Facebook-a.Radno vrijeme besplatnog info telefona je od ponedjeljka do petka, od 8 do 16h.
Da li se kupljeni artikli dostavljaju na kućnu adresu?
Na kućnu adresu dostavljamo artikle sa odjela namještaja i tehnike. Potrebno je da prethodno u Bingo poslovnici kupite artikle i dogovorite dostavu sa uposlenicima koji rade na odjelu namještaja.
Da li je dostava na kućnu adresu besplatna?
Dostava do 20 km udaljenosti od trgovine u kojoj ste obavili kupovinu je besplatna, a nakon 20 km se naplaćuje 1,5 KM po pređenom kilometru.
Da li dostavljate proizvode izvan BiH?
Dostavu vršimo samo na području BiH.
Da li mogu naručiti artikal iz kataloga ili iz neke druge poslovnice?
Da, ako je nestalo na stanju traženog artikla, ili ako nema u traženoj poslovnici.Potrebno je da nam se obratite i da nam proslijedite informacije koji artikal želite, u koju poslovnicu, te da nam pošaljete svoje podatke i broj telefona kako bi Vas kolege iz poslovnic ekontaktirali kada artikal bude na stanju.Sve to možete obaviti putem korisničke službe na besplatni info broj 080 020 010, putem e-mail adrese: info@bingotuzla.ba ili putem Facebook-a. Radno vrijeme besplatnog info telefona je od ponedjeljka do petka, od 8 do 16h.
Kako mogu postati partner/dobavljač kompanije Bingo?
Ako želite postati naš partner/dobavljač, pošaljite informacije o Vašoj kompaniji ili brendovima, skupa sa ponudom i fotografijama na info@bingotuzla.ba a mi ćemo proslijediti odgovarajućoj službi nabave.
Želim ponuditi poslovni postor. Kome se mogu obratiti?
Ako želite ponuditi poslovni prostor, pošaljite nam informacije o lokaciji, skupa sa ponudom i fotografijama na prostori@bingotuzla.ba
Želim unajmiti poslovni prostor unutar Bingo poslovnica. Kome se mogu obratiti?
Ako želite unajmiti poslovni prostor unutar naših poslovnica širom BiH, pošaljite nam informacije o Vašoj djelatnosti i lokaciju koja Vas zanima na prostori@bingotuzla.ba
Želim kontaktirat službu računovodstva ili finansija?Molimo Vas pošaljite upit na bingoplacanje@bingotuzla.ba kako biste dobili više informacija.
Želim ponuditi marketinške usluge. Kome se mogu obratiti?Ako želite ponuditi marketinške usluge, zakup oglasnih površina, medijskog zakupa i slično, pošaljite upit na info@bingotuzla.ba te ćemo isti proslijediti marketing službi.
Kako da apliciram za donacije i sponzorstva?
Ako želite poslati upit za donacije i sponzorstva, molimo Vas da upit sa što više informacija o organizaciji, udruženju, projektu ili pojedincu pošaljete na info@bingotuzla.ba te ćemo isti proslijediti nadležnoj službi.
Vaše zadovoljstvo nam je na prvom mjestu. Svakodnevno radimo na unapređenju naše ponude i usluge kako bismo opravdali Vaše povjerenje, a Vaše informacije nam mnogo pomažu u tome.
Sve sugestije, pohvale ili reklamacije možete poslati na e-mail: info@bingotuzla.ba ili nas možete kontaktirati putem besplatnog info telefona 080 020 010. Potrudit ćemo se da Vaše upite, želje, žalbe riješimo u što kraćem vremenskom roku.
Radno vrijeme besplatnog info telefona je od ponedjeljka do petka, od 8 do 16h.
Kupljeni proizvod je neispravan ili oštećen. Šta mogu učiniti?
Molimo Vas da se sa računom i proizvodom uputite u najbližu Bingo poslovnicu i obratite rukovodiocu poslovnice.Također, možete kontaktirati i našu korisničku službu na besplatni info broj 080 020 010, putem e-mail adrese: info@bingotuzla.ba ili putem Facebook-a.Radno vrijeme besplatnog info telefona je od ponedjeljka do petka, od 8 do 16h.
Kupljeni proizvod mi ne odgovara. Da li ga mogu reklamirati?
Reklamacije neodgovarajućih proizvoda se vrše u roku od 8 dana, ako imate sačuvan račun i ako proizvod nije oštećen. Reklamaciju vršite u poslovnici u kojoj je kupljen proizvod.
Cijena kupljenog proizvoda iskazana na fiskalnom računu se razlikuje od cijene na polici. Šta mogu učiniti?
Ako se cijena kupljenog proizvoda na fiskalnom računu (dokaz o kupovini) razlikuje od cijene na polici možete izvršiti reklamaciju u poslovnici u kojoj ste kupili proizvod. Potrebno je da se sa računom obratite rukovodiocu poslovnice.Također, možete kontaktirati i našu korisničku službu na besplatni info broj 080 020 010, putem e-mail adrese: info@bingotuzla.ba ili putem Facebook-a.Radno vrijeme besplatnog info telefona je od ponedjeljka do petka, od 8 do 16h.
Da li se kupljeni artikli dostavljaju na kućnu adresu?
Na kućnu adresu dostavljamo artikle sa odjela namještaja i tehnike. Potrebno je da prethodno u Bingo poslovnici kupite artikle i dogovorite dostavu sa uposlenicima koji rade na odjelu namještaja.
Da li je dostava na kućnu adresu besplatna?
Dostava do 20 km udaljenosti od trgovine u kojoj ste obavili kupovinu je besplatna, a nakon 20 km se naplaćuje 1,5 KM po pređenom kilometru.
Da li dostavljate proizvode izvan BiH?
Dostavu vršimo samo na području BiH.
Da li mogu naručiti artikal iz kataloga ili iz neke druge poslovnice?
Da, ako je nestalo na stanju traženog artikla, ili ako nema u traženoj poslovnici.Potrebno je da nam se obratite i da nam proslijedite informacije koji artikal želite, u koju poslovnicu, te da nam pošaljete svoje podatke i broj telefona kako bi Vas kolege iz poslovnic ekontaktirali kada artikal bude na stanju.Sve to možete obaviti putem korisničke službe na besplatni info broj 080 020 010, putem e-mail adrese: info@bingotuzla.ba ili putem Facebook-a. Radno vrijeme besplatnog info telefona je od ponedjeljka do petka, od 8 do 16h.
Kako mogu postati partner/dobavljač kompanije Bingo?
Ako želite postati naš partner/dobavljač, pošaljite informacije o Vašoj kompaniji ili brendovima, skupa sa ponudom i fotografijama na info@bingotuzla.ba a mi ćemo proslijediti odgovarajućoj službi nabave.
Želim ponuditi poslovni postor. Kome se mogu obratiti?
Ako želite ponuditi poslovni prostor, pošaljite nam informacije o lokaciji, skupa sa ponudom i fotografijama na prostori@bingotuzla.ba
Želim unajmiti poslovni prostor unutar Bingo poslovnica. Kome se mogu obratiti?
Ako želite unajmiti poslovni prostor unutar naših poslovnica širom BiH, pošaljite nam informacije o Vašoj djelatnosti i lokaciju koja Vas zanima na prostori@bingotuzla.ba
Želim kontaktirat službu računovodstva ili finansija?Molimo Vas pošaljite upit na bingoplacanje@bingotuzla.ba kako biste dobili više informacija.
Želim ponuditi marketinške usluge. Kome se mogu obratiti?Ako želite ponuditi marketinške usluge, zakup oglasnih površina, medijskog zakupa i slično, pošaljite upit na info@bingotuzla.ba te ćemo isti proslijediti marketing službi.
Gdje se nalaze Pravilnici i objave za nagradne igre?
Sve u vezi nagradnih igara možete pronaći na našoj web stranici u rubrici Nagradne igre, ili putem linka : https://www.bingotuzla.ba/nagradne-igre-bingo
Kada će biti izvlačenje i objava dobitnika nagradne igre?
Svaka nagradna igra je različita, ali u većini slučajeva nagrade se izvlače 7 dana nakon završetka nagradne igre. Spisak dobitnika objavljujemo 10 dana nakon izvlačenja dobitnika, nakon što pripremimo ažurirani spisak dobitnika i kontaktiramo dobitnike. Spisak dobitnika objavljujemo na web-u putem linka https://www.bingotuzla.ba/nagradne-igre i Facebook stranici.
Dobitnik sam nagrade, ali nisam kontaktiran. Kome se mogu obratiti?
Ako ste poslali ispravne podatke, bit ćete kontaktirani od strane Organizatora nagradne igre. U slučaju da još uvijek niste, molimo Vas da se obratite direktno Organizatoru nagradne igre ili nama putem Facebook-a.
Kako da apliciram za donacije i sponzorstva?
Ako želite poslati upit za donacije i sponzorstva, molimo Vas da upit sa što više informacija o organizaciji, udruženju, projektu ili pojedincu pošaljete na info@bingotuzla.ba te ćemo isti proslijediti nadležnoj službi.
Vaše zadovoljstvo nam je na prvom mjestu. Svakodnevno radimo na unapređenju naše ponude i usluge kako bismo opravdali Vaše povjerenje, a Vaše informacije nam mnogo pomažu u tome.
Sve sugestije, pohvale ili reklamacije možete poslati na e-mail: info@bingotuzla.ba ili nas možete kontaktirati putem besplatnog info telefona 080 020 010. Potrudit ćemo se da Vaše upite, želje, žalbe riješimo u što kraćem vremenskom roku.
Radno vrijeme besplatnog info telefona je od ponedjeljka do petka, od 8 do 16h.
© www.bingobih.ba – Sva prava pridržana!
Imate pitanja?
Pozovite nas od ponedeljka do petka
od 8 do 16 sati.
0800 200 10