Search
Close this search box.

Henkel i partneri ponovo u ekološkoj akciji

Zajedno za čiste vode BiH

Prodajnom akcijom Henkelovih proizvoda Persil, Somat i Bref, koja je u Bingo marketima startala 1. novembra 2020. godine, ozvaničen je početak nove sezone velikog ekološkog projekta Zajedno za čiste vode Bosne i Hercegovine. Ovaj projekt, koji organizira kompanija Henkel, tokom prethodnih šest godina ostvario je sjajne rezultate u akcijama čišćenja bh. rijeka i jezera od otpada i dobio veliku podršku u javnosti.

Podstaknuti dugoročnim pozitivnim efektima na zaštitu životne sredine i vođeni željom za kontinuiranom edukacijom javnosti o ovoj temi, pomenute akcije čišćenja bh. voda nastavit će se i tokom 2021. godine, a bit će propraćene i novom aktivnošću – poribljavanjem autohtonim vrstama riba.

 „Ponosni smo na dosadašnje rezultate i s velikim entuzijazmom krećemo u novu sezonu projekta Zajedno za čiste vode BiH, koji će ovog puta imati i dodatnu vrijednost – razvoj i očuvanje ribljeg fonda na lokacijama koje smo prethodno očistili od otpada. Građanima BiH dugujemo ogromnu zahvalnost za dosadašnju podršku, uz nadu da će ponovo prepoznati značaj ove akcije kako bi mogli uživati u čistim vodama BiH. Također, sretni smo i zahvalni što u ovoj misiji uz sebe imamo dugogodišnje partnere, kompaniju Bingo i Ronilački klub  Bosna, s kojima dijelimo iste vrijednosti u pogledu očuvanja životne okoline. Ovaj projekt je još jedna u nizu ekoloških aktivnosti kompanije Henkel, s dugoročnim pozitivnim efektom na zaštitu i razvoj životne sredine, a samim tim i kvalitet života građana. Skupa sa društvenim i drugim akcijama od javnog značaja, one zauzimaju važno mjesto u Henkelovoj Strategiji održivosti koja podrazumijeva cijeli lanac vrijednosti“, izjavio je Admir Suljević, Head of Key Account Management u kompaniji Henkel.

Kao i prethodnih pet godina, nova sezona projekta Zajedno za čiste vode BiH započela je prvi dan 11. mjeseca, nizom promotivnih sniženja na asortimanu Persila, Somata i Brefa u Bingo marketima.

„Kombinacija popusta, vidno označenih artikala u trgovinama i medijske podrške, doprinijela je porastu prodaje ekoloških proizvoda, što i jeste jedan od ciljeva projekta sa Henkelom. Tokom novembra i decembra intenzivno ćemo komunicirati naš projekt i vjerujemo da samo kontinuiranim prisustvom u životima naših potrošača, možemo napraviti promjenu u njihovim navikama. Krajnji cilj nam je podizanje svijesti o značaju korektnog odnosa prema prirodi i njenom očuvanju. Kroz sistem obrazovanja, koji smo i prethodnih godina uključili, akcije čišćenja voda, te od ove godine i poribljavanje, sigurno ćemo to i postići“, izjavila je Tatjana Paunoski, Rukovodilac službe marketinga kompanije Bingo.

Za akcije čišćenja bh. rijeka i jezera od otpada ponovo je zadužen Ronilački klub Bosna.

„Tokom 2021. godine planirane su četiri akcije čišćenja, koje će obuhvatiti dijelove toka rijeka Miljacke i Željeznice, te Boračkog i Malog Plivskog jezera. O važnosti projekta govori činjenica da je samo prošle godine u akcijama čišćenja, u kojima je učestvovalo oko 120 ronioca, izronjeno i zbrinuto oko 400 vreća otpada, uglavnom plastike, boca i gume. Zajedničkim akcijama čišćenja, Ronilački klub Bosna, kompanije Henkel i Bingo žele dati svoj doprinos očuvanje čistoće voda za bolje sutra“, kazao je Hrvoje Gavrančić, predsjednik RK Bosna.

Organizatori projekta pozivaju građane da još jednom podrže ovu akciju i da daju svoj doprinos u zaštiti okoliša ne samo kupovinom pomenutih proizvoda, već i širenjem svijesti o pogrešnim navikama i pravilnom odlaganju otpada. Idemo ponovo i zajedno za čiste vode BiH.   

O Henkelu

Henkel posluje širom svijeta s uravnoteženim i raznovrsnim portfoliom. Kompanija zauzima vodeće pozicije sa svoja tri poslovna sektora u oblastima industrijskog tržišta, kao i proizvoda široke potrošnje, zahvaljujući jakim brendovima, inovacijama i tehnologijama. Henkelov sektor Adhezivi Technologije je svjetski lider na tržištu ljepila – u svim industrijskim segmentima u svijetu. Sa sektorima Deterdženti i kućna hemija i Beauty Care, Henkel zauzima vodeće pozicije na mnogim tržištima i kategorijama širom svijeta. Osnovan 1876. godine, Henkel iza sebe ima više od 140 godina uspješnog poslovanja. U 2019. godini, kompanija Henkel ostvarila je prodaju veću od 20 milijardi eura i operativni profit veći od 3,2 milijarde eura. Henkel zapošljava više od 52.000 ljudi širom svijeta – predan i veoma raznovrstan tim, ujedinjen snažnom korporativnom kulturom, zajedničkim ciljem da ostvari održivi standard, kao i zajedničkim vrijednostima. Kao priznati lider u održivosti, Henkel se nalazi na najvišim pozicijama mnogih međunarodnih indeksa i lista. Henkelove prioritetne akcije izlistane su u njemačkom indeksu DAX. Za više informacija, posjetite www.henkel.com

Prijavom na naš newsletter primat će te obavijesti o novim akcijama, nagradnim igrama, novostima, oglasima.

Loading

Prijava na Bingo-Newsletter

Prijavom na naš newsletter primat će te obavijesti o novim akcijama, nagradnim igrama, novostima, oglasima.

Loading